уторак, 10. јануар 2017.

PREPORUKE ZA KUPOVINU IZ KINE - ALIEXPRESS

Danas vam pišem o jednoj malo drugačijoj temi...Već neko vreme poručujem stvarčice sa jednog od popularnijih kineskih sajtova, Aliexpress- a. Kako sam na ovaj način došla do izuzetno povoljnih, a dobrih proizvoda, ali se desi i po neki promašaj, želim da svoje iskustvo podelim sa vama i pomognem vam da i sami  odaberete nesto od bogatog asortimana ovog sajta.



Aliexpress je deo velike kompanije Alibaba i jedan je od vodećih sajtova za online trgovinu. Da biste poručivali sa ovog sajta, neophodno je da prvo napravite svoj nalog i da imate mogućnost plaćanja putem interneta. Aliexpres je zapravo skup veelikog broja prodavaca, koji imaju svoje virtuelne prodavnice, gde možete lakše pronaći njihovu robu. Kvalitet proizvoda se razlikuje u zavisnosti od prodavca od koga kupujete robu. Ipak svaki prodavac dobija ocene kupaca po kojima se rangiraju, a možete pratiti i komenatre kupaca i slike koje stavljaju da biste bili sigurni u svoj izbor prilikom kupovine. Većina njih je korektna, pa će vam u slučaju da roba stigne oštećena ili se brzo pokvari ili ošteti poslati novi proizvod ili vratiti novac. Kada poručujem sa ovog sajta, biram proizvode kod kojih je besplatna isporuka, tako da tih troškova nema. Jedina mana je što ćete malo duže čekati da vam naručena roba stigne, u proseku oko mesec dana.

Danas ću vam pisati o par proizvoda koje sam poslednje naručila, da biste stekli utisak šta sve možete na ovom sajtu pronaći i kakav kvalitet možete očekivati.

                        1.     Četkica za puder – Ovu četkicu sam poručila po preporuci jedne you -tuberke koja je i profesionalni šminker, pa sam verovala u njen kvalitet. Zaista se nisam pokajala. U pitanju je  ravno sečena sintetička četka, koja je meka, nežna i prijatna prilikom upotrebe. Odlično blenda puder, ne upija puno proizvoda, lepo se pere, a prilikom pranja ne ispadaju joj dlake. Malo se duže suši, ja je ostavljam preko noći, da bi ujutru bila spremna. Ovo je moja omiljena četkica za puder, a po ceni od samo 1,16 evra, možete je poručiti ovde.



2.     Real Tehnique četkica – Ova četkica je kopija poznate Real tehnique Expert Face Brush. Nju sam poslednju dobila pa je nisam dovoljno isprobala, ali izgleda obećavajuće. Dlaka je sintetička, gusta, meka i prijatna pri korišćenju. Dlake su nejednake dužine, blago je zaobljenog oblika. Lepo se pere, i ne ispušta boju, a ni dlačice pri pranju. Multifunkcionalna je, može se koristiti za nanošenje tečnog pudera, konture ili za nešto drugo prema ličnim potrebama i navikama. Smatram da je i ovaj proizvod vredan isprobavanja, naročito uzevši u obzir cenu od 1,76 evra. Neku od kopija četkica ovog poznatog brenda možete naručiti ovde.




3.     Minđuše – Ono što mi se prvo dopalo kod ovih minđušica je boja kamenčića, prave zimsko- jesenje boje. Diskretne su, al opet efektne za nošenje preko dana. Jako mi se dopadaju i mislim da ću lepo da ih iznosim. Cena je 1,11 evra i možete ih poručiti ovde.



4.     Dugacki lančić sa kamenom – Ovaj lanac me oduševio, kako izgledom, tako i kvalitetom. U pitanju je naravno bižuterija u boji srebra sa tamno sivim- crnim kamenom i resicama na dnu. Meni se jako dopada, a ako se i vama sviđa možete je poručiti ovde po ceni od 2,98 evra.



5.     Dugački lančić sa priveskom slona – Simpatični privezak slona na dugačkom lancu je ono što me je privuklo u ovom slučaju. U pitanju je takođe bižuterija, ali u boji starog zlata. Privezak je rupičast sa sitnim kamenčićima u raznim bojama. Sam lanac me nije oduševio kvalitetom, jako je tanak i ne izgleda baš lepo. I ovaj lanac je izuzetno povoljan, cena je 1,36 evra, ipak mislim da možete da pronađete i bolje. Ja sam ga poručila ovde.



6.     Silikonska maska za telefon – Maske za telefon su proizvod koji najčešće poručujem sa ovog sajta. Postoje razne, plastične, silikonske, šarene, providne, jednobojne... Izbor je ogroman, cene povoljne tako da unesite model svog telefona u pretraživač i istražujte. Maska koju trenutno koristim je silikonska, bela sa leptirom i prezadovoljna sam njom. Po ceni od 2,30 evra, možete je poručiti ovde.


Nadam se da vam se dopao ovaj malo drugačiji post...Ovi ledeni zimski dani pravo su vreme za internet kupovinu. Tako da utoplite se, skuvajte čaj i krenite u šoping avanturu na sajtu Aliexpress. Srećno!


4 коментара:

  1. Sviđa mi se tvoj blog!

    Pogledaj moj i možemo se pratiti, ako želiš. https://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. I ja moram da narucim neke maskice sa Alija :) Kod nas je izbor slab, bar za moj Samsung J5. Koliko si platila postarinu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja uvek pre pretraga, označim opciju "Free shipping", tako da je za sve pomenute proizvode koje sam ja naručila, poštarina bila besplatna. Ako ne uradis tako, ispod cene svakog proizvoda, piše i cena poštarine, koja se razlikuje od proizvoda do proizvoda, pa ti proceni da li ti se isplati. Sigurna sam da ćes pronaći super maskice po extra cenama..Tako da kreni u pretragu što pre ;-)

      Избриши